Blixtar och dunder…

var det nog fler än jag som väcktes av i natt!! Naturligtvis tänkte jag på hur det skulle gå med klassfotbollen men som tur var så blev det ju inte så farligt med regnandet. Skönt att den värsta hetta försvann men nu går jag ju här hemma och undrar hur det gick?? I vilket fall så tror jag ni hade kul, alla som var med, – OCH DET ÄR JU HUVUDSAKEN eller?  🙂  (Jag har haft konfirmation så jag kunde tyvärr inte komma och titta.)

På tisdag är det KM i friidrott för dem som är uttagna dit.

Onsdag 28 maj går 5 gul till Stureplan på förmiddagen och tisdag den 3 juni är det 5 blå´s tur. Då ska vi få arbeta med deras tekniklego – bygga olika modeller och lösa problem. Det ska bli väldigt intressant att nu se hur ni tar er an detta utifrån allt det vi gjort i och med temat Rörelse och konstruktion. Jag tycker att det finns väldigt många kreativa konstruktörer i klasserna och nu gäller det även att visa er förmåga att dra slutsatser och förklara varför det blir som det blir. SPÄNNANDE!!!

Ha en bra lördagskväll hälsar Madeleine

 

 

Det här inlägget postades i kul. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Blixtar och dunder…

  1. Ann-Charlotte Klarén skriver:

    Om du inte hört än så får du vänta tills imorgon. Det var rolig och spännande fotboll med #goal.

Kommentera

