YES!! Inlägg 100 av 100 dagar i rad :)

Det är bara att bestämma sig så går det!  Idag är det 100:e inlägget i rad och jag har inte missat en dag! Faktiskt väldigt stolt över mig själv!

Detta har fått mig att dagligen skriva om det arbete ni elever gör i skolan och reflektera över varför vi gör det vi gör, hur vi ska gå vidare och vad vi gjort. Det är roligt att dokumentera med foto och kunna visa omvärlden det som sker i skolan.

Nästa år när bloggen heter ”Sexorna på Gällkvistskolan” vill jag utveckla den mer med er hjälp så vad tycker ni elever varit bra och vad kan göras bättre?

Det vore roligt att höra vad ni andra läsare tycker så kommentera gärna eller skicka ett mail:  madeleine.bergholtz@skara.se

Jag har en del tankar så vi får se vad det blir av det.

Bara tre skoldagar kvar nu samt avslutningsdagen! Jag håller på att skriva era omdömen som ni kommer få hemskickade. Vi ska börja flytta över så mycket vi kan från vårt klassrum till vårt nya förutom det skolarbete vi har att göra klart. På onsdag ska lärarna spela brännboll mot sexorna och vi myser lite den sista dagen. Några elever ska servera på sexornas avslutningslunch på onsdag.

SEN ÄR DET SOMMARLOV!

2012-08-25 12.59.36

YEAAHHHH!! Världens bästa klasser är FEMMORNA PÅ GÄLLKVISTSKOLAN!!!!!

 

Det här inlägget postades i Övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

